Menu

whatsapp


ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi

Eğitimin Amacı

Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları stratejik hedefler vardır. Bu hedeflere ulaşmak için tüm çalışanlara düşen sorumluluklar bulunmaktadır. ISO 9001, bu hedefleri gerçekleştirebilecek bir yönetim sistemi kurulmasını sağlamaktadır. 

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi; üretim, turizm, finans, sigortacılık, sağlık v.b. tüm sektörlerde uygulanacabilecek bir standarttır.  

Eğitim, katılımcıların ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı gerekliliklerine göre Kalite Yönetim Sistemi'nin kurulması, sürdürülmesi ve sürekli geliştirilebilmesi için gerekli olan tüm temel bilgiye sahip olmalarını sağlamaktır.

Eğitim İçeriği

  • Kalite nedir?
  • ISO 9001 Tarihçesi ve Gelişimi
  • Kalite Yönetim Sistemi'nin Faydaları
  •  PUKÖ Döngüsü
  • ISO 9001:2015'in Standart Maddeleri ve beklentileri
  • TS EN ISO 9001:2015 Standardına göre Kalite Yönetim Sisteminde Proses Yaklaşımı
  • Problem Çözme Teknikleri 
  • Risk ve Fırsatların yönetimi ve Sürekli İyileştirme
  • Pratik Çalışmalar

Süre

  • 1 Gün 

Hedef Kitle 

  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi'ni uygulamaya başlayacak olan kuruluş çalışanları veya ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi'ni uygulayan tüm sistem sorumluları ve yöneticiler, danışmanlar, denetçi adayları ve bu konuda kariyer yapmak isteyenler.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ - İÇ DENETÇİ EĞİTİMİ

Eğitimin Amacı

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı gerekliliklerine uygun olarak, Kalite Yönetim Sistemi denetimlerini gerçekleştirebilmesi için gerekli olan bilgiyi sağlayacaktır.

Eğitim İçeriği

  • Kalite ve ISO 9001 Standardlarındaki temel terim ve kavramların açıklanması
  • Kalite yönetim prensiplerinin açıklanması
  • ISO 9001 Standardındaki tüm maddelerin objektif delillerle açıklanması
  • Denetim, denetim tipleri ve uygunsuzluk tanımları
  • Denetçi / baş denetçi sorumlulukları ve özellikleri
  • Denetim planlama (Check list, denetim planı v.b oluşturma)
  • Denetim ve uygunsuzlukların raporlanması
  • Düzeltici faaliyetlerin değerlendirilmesi
  • Pratik çalışmalar
  • Belgelendirme ve akreditasyon hakkında bilgilendirme
  • Değerlendirme sınavı

Süre

  • 1 Gün 

Hedef Kitle 

  • İç denetçi olmak isteyenler
  • Şirketlerinde ISO 9001 kalite yönetim sisteminin uygunluğunu değerlendirmek isteyen tüm çalışanlar
  • Danışmanlar